kosmetik

"Elizabeth Arden. Green Tea": perihalan dan ulasan

Anonim

Musim panas adalah masa untuk aroma cahaya dan menyegarkan. Dalam keadaan panas, bahkan pecinta bau manis lebih suka sesuatu yang kurang kaku. Ingat apa yang paling menyegarkan? Betul, teh hijau. Walaupun panas, ia mengembalikan keseimbangan air yang terganggu di dalam badan, menguatkan dan menyegarkan. Dan jika dia juga dikeluarkan dari peti sejuk! Bayangkan kaca pengukus dengan minuman kehijauan, di mana aroma teh diadun dengan harmoni dengan bau pudina, jeruk, madu masam ... Tetapi hari ini kita tidak akan "merasakan" minuman itu, tetapi produk minyak wangi dari syarikat terkenal Amerika Syarikat, Elizabeth Arden. Teh hijau untuk aromanya digunakan bukan sahaja oleh para pakar rumah fesyen ini. Ingatlah sekurang-kurangnya kucar-kacir "Te Wert" dari "Yves Rocher". Tetapi jika produk-produk terkini lebih mudah, minyak wangi dari "Elizabeth Arden" akan menyenangkan dengan pelbagai nuansa dan warna. Mari lihat apa pengilang dan ulasan mengatakan tentang garis Teh Hijau.

Sifat penyembuhan

Produk ini telah dianggap sebagai ubingan kesihatan di China selama berabad-abad. Ciri-ciri penyembuhan daun-daun yang tidak difermentasi (hijau yang tinggal) dari semak teh sukar untuk diperkuatkan. Mereka mengandungi sejumlah besar tein - bahan yang menyegarkan dan menyegarkan lebih baik daripada kafein. Teh hijau, termasuk dalam krim, akan meningkatkan nada kulit, membekalkannya dengan mineral penting, memperkaya dengan antioksidan. Lembaran mengandungi banyak vitamin B dan zink, yang membantu menguatkan dan mengembangkan rambut. Oleh itu, anda sering boleh mendapatkan syampu dan balang dengan teh hijau. Banyak pengeluar menggunakan produk yang berguna ini dalam minyak wangi.

Rumah fesyen "Elizabeth Arden" tidak terlepas. "Teh hijau" - keseluruhannya, termasuk kedua-dua minyak wangi dan produk lain. Haruman pertama "Teh Hijau" dikeluarkan pada tahun 1999. Dan sejak itu setiap musim panas koleksi rumah itu diisi semula dengan beberapa kebaharuan dengan bau teh hijau. Perfumers mahir menggabungkan produk ini dengan aroma menyegarkan yang lain: teratai, timun, buluh, camellia ... Ia menghasilkan kosmetik penjagaan rumah dan penjagaan kulit. Dalam barisan, terdapat juga krim badan dengan titisan madu.

Classic Parfum "Green Tea" oleh "Elizabeth Arden"

Sebelum kita bercakap tentang produk baru di pasaran minyak wangi, mari kita kenal dengan sampel awal. Ini minyak wangi untuk wanita, yang dikeluarkan pada tahun 1999 dari bawah tangan Francis Kurkjian, dipanggil bersahaja: "Hijau T". Tetapi bau yang mereka ada tidak mudah. Teh hijau dirasai di sana dan memainkan biola pertama. Tetapi ia dilengkapi dengan keseluruhan "orkestra" rasa. Piramid parfum dimahkotai dengan rumpun dengan kulit pudina dan pudina. Trio segar ini melengkapi lemon dan bergamot. Nota jantung diturunkan oleh melati, ketajamannya yang dilembutkan oleh ulas, rempah hangat, adas, lumut oak dan ambar. Malah, teh hijau menunjukkan dirinya pada akhirnya. Tetapi "suara" beliau pada penamat sangat kuat sehingga ia membenarkan nama minyak wangi itu. The tartness teh hijau menyelimuti aroma benih saderi, kasturi, lumut dan ulas. Minyak wangi menyelimuti dengan tudung yang ringan dan tidak menggembirakan, memberikan rasa kesucian dan kesegaran. Perisa klasik "Elizabeth Arden. Teh hijau "telah menjadi kegemaran ramai wanita. Oleh itu, rumah fesyen mengambilnya sebagai model untuk pembangunan wangian baru.

Teh hijau dengan camellia

Kotak biru pucat dengan bunga putih muncul di pasaran pada tahun 2011. Aroma "Elizabeth Arden. Teh hijau. Camellia "didedahkan dengan cara yang sama seperti versi klasik. Satu-satunya perkara tajam bergamot digantikan oleh yuzu manis. Genre genre ini tergolong dalam kategori cermin kaca hitam, dan wangian ini, tidak diragukan lagi, menjadi bau bunga. Hatinya adalah sejambak wangi. Ia mempunyai camellia (ia menguasai sedikit lebih daripada bunga-bunga lain), peony, melati, bunga oren, magnolia, carnation, plum. Dan di atas semua ini menimbulkan aroma teh hijau yang halus. Untuk bau itu tidak terlalu berminat, pencipta "membobol" kayu dan asas pedasnya. Rempah-rempah hangat, birch, oakmoss, amber dan kasturi didengar di kereta api.

Air tandas "Elizabeth Arden. Teh hijau. Buluh

Pada tahun 2014, perfumers rumah mendapat idea untuk mencipta wangian dengan nota berkayu. Memandangkan China adalah tempat kelahiran teh hijau, ia diputuskan untuk menggabungkan aroma minuman dengan kesegaran dan kesejukan tanaman buluh oriental. Seperti dalam sampel klasik, piramid minyak wangi diturunkan dengan koktel sitrus. Tetapi di sini, limau, limau gedang dan bergamot melengkapkan tabung buluh halus dengan petunjuk galbanum dan asam jawa. Jantung rasa harfiahnya meluap dengan teh hijau. Tetapi untuk menjadi air tandas "tidak menonjol" air tandas tidak memberi timun segar, daun syringa dan violet. Pasangan, akar iris dan nota pokok mastic menutup piramid bau. Kecanggihan seluruh komposisi minyak wangi memberikan kelembutan berharga berharga. "Elizabeth Arden. Teh hijau. Ulasan buluh "memanggil aroma yang sangat berterusan untuk menumpukan air tandas. Wanita mengatakan bahawa ia memberikan kesegaran, rasa kayu buluh yang teduh selepas hujan musim panas.

Teh hijau dan ceri mekar

Eau de parfum ini dikeluarkan pada tahun 2012. Aroma yang agak rumit boleh dikaitkan dengan musky berkayu bunga. Komposisi minyak wangi diturunkan dengan semua nota jeruk kelas klasik yang sama. Overture dimainkan oleh tangerine, lemon dan bergamot. Ketegaran dan ketajaman sitrus melembutkan almond manis dan petitgrain. Teh hijau dirasakan dari nota pertama dan terus berbunyi di tengah aroma. Ia dilengkapi dengan bunga ceri, yang mencabar dominasinya. Muffled melengkapi kedua-dua perisa peony, aprikot dan plum. Minyak wangi "Teh hijau" dari "Elizabeth Arden" dengan warna ceri mempunyai asas berkayu, yang termasuk birch dan oakmoss. Untuk membuat kereta api tidak kelihatan maskulin, lily putih dan heliotrope memberikan kelembutan dan pretentiousness. Kotak merah jambu dengan sebotol warna yang sama sangat popular di kalangan pencinta rasa manis.

Teh hijau dan timun

Ini kebaharuan tahun lepas dicipta untuk hari musim panas yang sangat panas. Air tandas "Elizabeth Arden. Teh hijau dan timun hanya ditenun dari pelbagai jenis penyegar udara. Sebagai tambahan kepada dua ramuan utama yang ditunjukkan dalam tajuk, semangka berair menguasai rasa. Ia menunjukkan dirinya dalam nota tengah, dan pada awalnya pemiliknya sedang menunggu koktail sitrus yang menyegarkan. Violet Perancis membawa persatuan dengan taman yang rindang, hampir tidak terjaga selepas malam hujan. Komposisi ini adalah nota asas berbingkai filigree, yang ditebak amber dan ambretta. Ulasan mengatakan bahawa haruman ini dari "Elizabeth Arden" sangat gigih, walaupun kepekatan air tandas. Tetapi pada masa yang sama, dia sama sekali tidak mengganggu. Nyonya rumah yang sangat menyegarkan, dan sekitarnya memberikan perasaan angin sejuk.

Minuman eksotik

Kotak warna terang gelombang laut dengan bunga anggur dan sebotol secukupnya menarik perhatian para pecinta produk dari rumah "Elizabeth Arden." Haruman ini, yang namanya namanya ("Green Ti Exotic"), tergolong dalam kumpulan cawan anggur oriental, dikeluarkan pada tahun 2009. Penciptanya adalah pelukis terkenal Rodrigo Flores-Ruiz. Tuan menggunakan dua jenis teh dalam komposisinya. Bunyi hitam dalam nota atas, memainkan peranan biola pertama dalam trio dengan bergamot dan limau. Teh hijau mempunyai aroma yang enak. Melati Cina, anggrek halus dan lily wangi seolah-olah berpakaian perempuan simpanan mereka dalam sarung. Nota kayu berkayu dengan narcissus menyegarkan ambar. Lagu ini ialah "Elizabeth Arden. Ulasan teh hijau "memanggil tidak hanya musim panas, tetapi juga aroma musim bunga. Eau de toilette sesuai untuk gadis-gadis muda, manis, lembut dan anggun.

Peminat Citrus

Pada tahun 2014, Rodrigo Flores-Ruiz, yang diilhamkan oleh bau eksotik yuzu oren Jepun, mencipta komposisi baru. Hijau Citrus Hijau Yuzu sangat sesuai untuk hari-hari panas musim panas. Yuzu memberikan rasa kesegaran dan kesucian, dia menimbulkan semangat pemiliknya dan orang-orang di sekelilingnya. Teh hijau hanya meningkatkan harta benda ini jingga Jepun. Nota-nota awal didedahkan oleh aroma kulit jeruk ini. Astringiti yang sengit digabungkan dengan bergamot dan jus lemon diimbangi oleh teh hijau dan daun petitgrain. Di tengah-tengah aroma - juga yuzu, tetapi bukan kulit, tetapi daging. Kekayaannya dimatikan oleh Tunisia neroli, tunas currant hitam, thyme liar dan, tentu saja, bau teh hijau yang kuat. Asas air tandas adalah sensual, ditenun dari kord putih birch, kasturi dan ambretta. Atmosfera teh di Jepang ditekankan oleh hieroglif di kotak minyak wangi.

Dua aroma teh hijau: teratai dan lavender

Hari musim panas yang panas jadi saya mahu menjadi lebih dekat dengan air sejuk. Rasa berhampiran kolam dan lotus mekar memberikan rasa pertama. Eau de toilette dikeluarkan pada tahun 2008 dan merupakan kerja Rodrigo Flores-Ruiz. Di bahagian atas piramid parfum keseimbangan bunga dan buah-buahan: plum, ceri dan yuzu Jepun berair. Teh hijau menguasai aroma aroma. Astringiti yang tidak dapat didengarnya memotong lotus air, osmanthus dan lily putih. Nota kayu birch di dasar menyegarkan musk putih.

Aroma "Teh hijau. Elizabeth Arden dengan lavender dilepaskan dua tahun kemudian, juga dalam kepekatan air tandas. Dalam nota teratas, selain buah jeruk biasa (mandarin dan limau Amalfi), terdapat chamomile dan penyegar yang kuat seperti pudina. Tetapi nota hati seolah-olah memindahkan nyonya aroma ke kota Graz - ibu kota minyak wangi dunia. Anda, seolah-olah dengan sihir, temui diri anda di tengah-tengah bidang yang tidak berkesudahan dari Provence, yang ditanam dengan lavender. Teh hijau dan lembut magnolia Florida melengkapkan bau ini. Asas air tandas ini musky. Ia mencetak nota birch dan ambretta. Kedua-dua tandas tandas yang diterangkan di atas sesuai untuk musim bunga, musim panas dan awal musim gugur. Wanita menekankan kesegaran, kelembutan dan keunikan mereka.

Baru musim panas ini

Semua aroma sebelumnya dicipta untuk hari-hari musim panas. Tetapi apa yang "pakai" pada waktu malam? Masalah ini menyelesaikan minyak wangi "teh hijau. Elizabeth Arden "dengan warna nektar. Sudah dari mood kotak oren naik. Botol yang sama dengan semburan menggambarkan daun teh dan bunga nectarine - yang dominan kedua air tandas. Menurut ulasan, buah-buahan sitrus adalah yang paling kurang mendengar wangian ini. Hanya pada mulanya rasa bergamot. Teh hijau berbunyi dari nota pertama dan menembusi seluruh hati, memudar dengan mengeluh hampir tidak dapat dilihat di pangkalan. Overture adalah komposisi buah. Ulasan tidak boleh menentukan dengan jelas dari mana ia ditenun. Ramai yang mendengar sebatian berair, beludru. Di tengah-tengah rasa, kecuali untuk teh hijau, nektarine adalah pulpa manis dan warna wangi. Asas diwakili oleh kasturi manis. Ulasan mengatakan bahawa kebaharuan musim panas ini adalah yang terbaik untuk pihak dalam udara segar.

Barisan produk lain

Selain parfum dan air tandas, rumah fesyen Elizabeth Arden menghasilkan produk penjagaan badan dan muka. Anda boleh ingat talian gel mandi "Green Tea". Untuk musim panas pada tahun 2001 datang wangian "Isad Green T". Ini adalah "Mengenai Kemuliaan, " yang bermaksud "air berais." Bermakna dalam botol telus dengan sempurna menyegarkan. Dalam piramid minyak wangi itu terdapat teh hijau dan buah sitrus dengan pudina dan kayu putih. Ia harus diperhatikan dan krim badan "Elizabeth Arden. Teh hijau. Alat ini menarik kerana ia termasuk bola kecil madu. Krim agak berminyak, tetapi cepat diserap, tidak meninggalkan residu. Kulit selepas memohon krim menjadi lembap, semua kekasaran berlaku.

"Elizabeth Arden. Teh hijau ": harga

"Letual" - kedai dalam talian yang terkenal. Dia menjual rasa syarikat ini untuk kira-kira dua ribu rubel untuk 100 mililiter. Anda boleh membeli botol jumlah yang lebih kecil. Dijual ada botol dengan kapasiti lima puluh mililiter.